תוכנה לניהול מוסדות גמילה

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכנה לניהול מוסד גמילהבישראל, פועלים לא מעט מוסדות שתכליתן אחת: לאפשר לאנשים להיגמל מהבעיה שמאיימת למוטט את חייהם. בין אם מדובר בהתמכרות לסמים, לאלכוהול, להימורים או לכל דבר אחר, ברורה חשיבותם של מוסדות אלה. החדשות הרעות הן שמספר מוסדות מסוג זה מתנהלים באופן שאינו ראוי, דבר שעלול לפגוע בכל מי שמגיע אליהן.

תוכנת ניהול ממוחשבת יכולה לעשות את ההבדל, ולאפשר לכל מוסד לשפר את ההתנהלות שלו ביותר ממובן אחד. אנחנו נמנה כאן את המאפיינים העיקריים של תוכנות אלה.

מדוע קשה לנהל מוסד גמילה?

הנקודה הראשונה שיש להבהיר היא שמוסדות גמילה כוללים בתוכם מספר היבטים, החופפים אחד לשני. אין ספק כי זהו מוסד שצריך לשמור על ניהול ראוי ברמה המערכתית: צריך להיות בו דגש מהותי לסוגיות דוגמת תקציב, מאזן הכנסות מול הוצאות, מלאי וכן הלאה. ניהול יעיל יאפשר למוסד לא רק לשמור על מאזן כלכלי ראוי, אלא גם להתנהל באופן שוטף.

מוסד גמילה כולל בתוכו שתי אוכלוסיות נפרדות, כשכל אחת מהן נכנסת למשוואת הניהול. ראשית, העובדים של אותו מוסד- מומחי גמילה (בהתאם לתחום הנתון), רופאים, עובדים סוציאליים, אנשי מנהלה וכן הלאה. עבור אלה, נדרש לנהל משכורות, דוח'ות נוכחות, זכויות סוציאליות וכן הלאה.

מן העבר השני של המשוואה, עומדים להם המטופלים, שהגיעו למוסד בכדי להגמל מהתמכרויות שונות. מוסדות גמילה מבוססים על תוכנית עבודה אישית עם כל מטופל ומטופל, אשר נדרש להיצמד אליה לכל אורך התקופה. כמו כן, נדרש לנהל מעקב אחר התרופות שאותו מטופל מקבל, לדעת את מאפייניו האישיים, פרטי יצירת הקשר עם קרוביו ועוד.

התוכנה המובילה לניהול מוסדות גמילה – לחצו כאן

הפתרון: תוכנה ממוחשבת

השאיפה של כל מוסד גמילה צריכה להיות הכנסת כל ההיבטים שתוארו מעלה לתוך תוכנת ניהול אחת. זו תאפשר סנכרון מלא בין כל בעלי המלאכה, דבר שיסייע למוסד להעניק את המענה הנדרש ממנו.

חשבו, למשל, על התרופות הניתנות. ברור כי מתן תרופות בכמות גבוהה מהנדרש או מתן מספר תרופות במקביל, עלול לפגוע במטופלים, לעיתים אף באופן חמור. תוכנות ניהול רבות מאפשרות מעקב אחר התוכנית האישית, ומתריעות כל אימת שיש חריגה ממנה או לחילופין שבבדיקות מתגלים אי אילו קשיים.

יש לזכור כי תוכנת ניהול ממוחשבת צריכה להיות מהונדסת, ולהתאים לצרכים האישיים של אותו מוסד גמילה. חברות המפתחות את התוכנות, בוודאי יסייעו בהטמעה זו שלהן. משם, אפשר להגדיר בדיוק מי יוכל לשנות נתונים שונים במאגרי התוכנה, לקבוע אפשרות גישה מרחוק, לגבות את המידע וכן הלאה.

כך מצטרפים למגמה

בשנים האחרונות, ניתן לראות כי תוכנות הניהול מאפיינות למעשה סוגים רבים של מוסדות, ובכלל זה כאלה הנוגעים לשהייה ממושכת. גופים ממשלתיים, מוסדות וארגונים נעזרים גם הם בתוכנות המותאמות אליהם באופן אישי. ההמלצה שלנו היא לפנות לייעוץ מקיף אצל חברה המציעה פתרונות מסוג זה, ולראות אם היא אכן מספקת מענה לאותו מוסד גמילה.

מעוניינים בתוכנה המובילה למוסדות גמילה? – לחצו כאן

פרדיגמה – תוכנה לניהול מוסדות לשהייה ממושכת

התקשרו עכשיו – 09-8858599

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
053-3562947
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!