מכון גמילה מעישון

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אנשים רבים אשר מעשנים סיגריות מודעים לנזקים הבריאותיים שעלולים להיגרם להם, ועקב כך חלקם מעוניין להפסיק לעשן ולהיפטר מהתלות הגדולה בסיגריות ובעישון, אך עדיין לעשות זאת במינימום של סבל רגשי. גמילה מעישון משלבת בתוכה גם גמילה מחומר הנקרא ניקוטין שהוא ממכר מאוד וגם גמילה מהרגלי חיים אשר נרכשו עם השנים, תוך כדי עישון הסיגריות. מסיבה זו גמילה מעישון מלווה בקשיים נפשיים ורגשיים לא מעטים והיא אינה קלה או פשוטה לביצוע.

רבות משיטות הגמילה מעישון מנסות להקל עד כמה שניתן על המכורים לסיגריות בכך שהן מבטיחות גמילה מהירה ופשוטה בדרכים שונות כגון מתן טיפולים תרופתיים לגמילה מעישון, שימוש באבנים, אנרגטיות, שימוש בתחליפי ניקוטין, דיקור סיני, שימוש במגנטים, גמילה מעישון באמצעות היפנוזה ועוד דרכים רבות ושונות. הכול על מנת למנוע מהאדם המכור להרגיש את הדחף הגדול לעשן וכדי לדכא אצלו את הרצון העז לחזור לעשן.

גמילה מעישון חייבת לבוא, בראש ובראשונה, מתוך רצון אמיתי של האדם המכור לעשות שינוי בחייו ולהפסיק לעשן. הדבר נכון לגבי השיטות אשר מופעלות במסגרת מכוני גמילה מעישון או במסגרת כל שיטת טיפול אחרת. אם האדם עצמו לא שלם לגמרי עם ההחלטה, הגמילה לא תניב פירות.

מכוני גמילה מעישון פועלים בדרכים שונות, כאשר כל מכון מגיע אל הטיפול מתוך נקודת מבט אחרת אודות הצורך העז של אנשים בעישון, וכן אודות הדרך הנכונה ביותר להיגמל. ישנם מספר רב של מכוני גמילה מעישון בארץ, וניתן להבחין בקבוצות של מכונים אשר פועלים באותן השיטות.

טיפול בשיטה אנרגטית

מכוני גמילה מעישון אשר עובדים בשיטת טיפול זו גורמים למטופלים להישאר במצב ערות במהלך הטיפולים ולהיות מודעים למה שמתרחש מסביבם. המכונים דואגים להסביר למטופלים על כל התהליך מבלי שתהיינה הפתעות בדרך. בתהליך של גמילה מעישון בשיטה האנרגטית הגוף עובר ניקוי יסודי מבחינה נפשית, פיזית, כימית ואנרגטית. הטיפול בשיטה זו נעשה באמצעות אבני חן שאלו הם גבישי קריסטל. האבנים מפעילות לחץ על גוף המטופל והאנרגיות שלהן מוזרמות ישר אליו. באמצעות הטיפול האנרגטי, תהליך גמילה מעישון יכול להסתיים תוך ימים בודדים.

טיפול רפואי ופסיכולוגי

מכוני גמילה מעישון אשר עובדים בשיטת טיפול זו שמים דגש על הורדת הדחף העז בעישון ועל מניעה של קשיים פיזיים כגון מתח, עצבים, חוסר ריכוז, כאבי ראש, הפרעות בשינה וסחרחורות. הם שמים דגש על מניעה של תופעות לוואי גופניות כמו למשל עייפות, צרבת, אפתיות ועצירות, והם שמים דגש על מניעה של תופעות לוואי נפשיות כגון עצבות, דיכאון, חרדות, קושי להיגמל מסיגריות וכדומה. בנוסף לכל הדגשים הללו מושם דגש על שחרור באופן מוחלט מהתמכרות פיזית לניקוטין וגם מהתלות הנפשית שיש בעישון.

טיפול בשיטה הפסיכולוגית

מכוני גמילה מעישון אשר עובדים בשיטת טיפול זו יוצאים מתוך נקודת הנחה כי מה שגורם לאדם להתחיל לעשן אלו הן בעיות רגשיות וחסכים בחיים. במכונים אלה מאמינים כי הגמילה מעישון בדרך הפסיכולוגיה היא הדרך הנכונה, מכיוון שקיים צורך נפשי חזק במיוחד בכל הקשור לעישון סיגריות. מכוני גמילה אלה מעניקים למכורים לסיגריות טיפול נפשי אשר עוזר לגוף להיגמל מהעישון במובן הפיזי.

אולי יעניין אותך גם:

הפסקת עישון בעזרת NLP

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
053-3562947
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!