גמילה מעישון – קופת חולים כללית

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גמילה מעישון – קופת חולים כלליתבשירותי בריאות כללית מאמינים כי גמילה מעישון היא אפשרית בהחלט. קיימות דרכים רבות להיגמל מההתמכרות לסיגריות, אך הן לא פשוטות וצריך לעבוד קשה על מנת להשיג תוצאות טובות.

כל אדם יכול להיגמל מעישון, בתנאי שהוא רוצה בכך ושיש לו מוטיבציה גדולה להצליח. ההצלחה תלויה רק באדם הנגמל. הנחישות האישית להפסיק לעשן יכולה לעזור בהתמודדות עם כל התופעות אשר מתרחשות כתוצאה מהגמילה, עם המשברים שצפויים בדרך ועם מצבי פיתוי שונים לחזור אל הסיגריות.

עישון סיגריות עלול לגרום למחלות שונות גם בקרב המעשנים עצמם וגם בקרב המעשנים הפסיביים- האנשים אשר נמצאים בסביבת המעשנים. הסיגריות יכולות לגרום לכך שהאדם יהיה חולה אפילו בכמה מחלות במקביל.

אם כן, העישון עלול לגרום לסרטן הריאות או לסוגי סרטן אחרים (סרטן החיך, סרטן הלוע, סרטן הכליה, סרטן הלבלב, סרטן שלפוחית השתן או סרטן הקיבה), העישון עלול לגרום גם למחלות שונות בדרכי הנשימה כמו אסטמה, ברונכיט, נפחת הריאות או מחלת ריאה חסימתית כרונית.

כמו כן העישון עלול לגרום לתופעות אין אונות, לפגיעה בזרע ובפוריות של הגבר, לפגיעה בכושר הגופני, לאסטמה אצל ילדי האנשים שמעשנים, לתופעות אלרגיה שונות בעיניים ובדרכי הנשימה, לפגיעה בעור הפנים (צבע עור אפרורי, קמטים והזדקנות מוקדמת של העור) או למוות בעריסה בקרב תינוקות של מעשנים.

האני מאמין של הכללית

קופת חולים כללית למדה במשך השנים להכיר היטב את הקשר הישיר שקיים בין הגוף לנפש, כמו הקשר שישנו בין נפש האדם הכמהה לעישון לבין עישון סיגריות, והיא מסייעת למבוטחיה ליצור הרמוניה בין הגוף לנפש ועוזרת להם לשמור על שניהם בצורה טובה. לצורך כך הקימה הקופה סדנאות גמילה מעישוןומעניקה מגוון רחב של תכניות יעוץ, ביניהן יעוץ אישי בנושא גמילה מעישון וסדנת גמילה מעישון.

סדנת גמילה מעישון

קופת חולים כללית מציעה למבוטחיה סדנאות גמילה מעישון אשר כוללות שמונה מפגשים שבועיים, שנערכים במשך שעה וחצי כל אחד במסגרת קבוצתית של 15 איש. את הסדנה מעבירים אנשי מקצוע מתחום הגמילה מעישון. מחיר הסדנה שניתן למבוטחי "כללית מושלם" הוא 210 שקלים (משתנה מעת לעת), ולחברי הקופה שאינם מבוטחים בביטוח המשלים המחיר עומד על 420 שקלים.

אנשים שמבוטחים ב"כללית מושלם" זכאים לקבל החזר מלא במידה והוכח לאחר כחצי שנה על ידי בדיקת CO כי אכן הם נגמלו מעישון. שירותי בריאות כללית מציעה גם סדנה שכוללת ארבעה מפגשים קבוצתיים ושניים אישיים ומחירה עומד 890 שקלים, ולמבוטחי הקופה- 780 שקלים.

הסדנה מבוססת על הגישה ההתנהגותית- קוגניטיבית ועל תיאוריית "השינוי בשלבים". במהלך הסדנה המנחים חושפים בפני המשתתפים את נקודות התורפה שישנן אצל כל אחד ואחד וגם נותנים דוגמאות למצבים שמעוררים את הצורך בעישון. הנגמלים מקבלים כלים להתמודדות עם פיתויי הסיגריות וגם דרכים אחרות להתנהג, ובכך לשבור את הרגלי העישון. סדנת הגמילה מעישון נעשית בקבוצה אולם היא משלבת בתוכה גם תמיכה אישית לכל משתתף (המלצות לאמצעים תרופתיים והתאמה אישית). שיעורי ההצלחה בתום הסדנאות עומדים על 50% של אנשים שאינם מעשנים כעבור שנה שלאחר סיום הסדנה.

ייעוץ אישי לגמילה מעישון

מבוטחי "כללית מושלם" יכולים לקבל גם שירות של ייעוץ אישי לגמילה מעישון שמתקיים במרפאות הקופה. המשתתפים בייעוץ זכאים להחזר כספי מלא בתנאי שיעברו בדיקת CO כעבור שישה חודשים מרגע סיום הייעוץ, שבה התגלה כי אכן הם נגמלו מהעישון. מחיר הייעוץ למבוטחי "כללית מושלם" זול ב- 50% מהמחיר אותו משלמים חברי הקופה שאינם מבוטחים בביטוח המשלים.

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
053-3562947
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!