אימון אישי לגמילה מעישון בתכנית מבוקרת

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מאמן אישי משתמש בשיטות מתקדמות להפסקת עישון, מתוך מטרה להפחית באופן משמעותי את התשוקה, החרדה והעצבנות המלווים את תהליך הגמילה, ואף לסייע לנגמלים להימנע מכל עלייה שאינה רצויה במשקל, שבדרך כלל מקשה ביותר על הפסקת העישון לטווח הארוך.

התהליך משלב גישות היפנוזה קלינית, NLP, ושיטות קוגניטיביות התנהגותיות (CBT), המסייעות למתאמן לשנות את הדרך בה הוא חושב על עישון, ומעניקות לו את הכוח להפסיק כל צורה של צריכת טבק, כולל השגת החופש המוחלט מהצורך להשתמש בכל מוצרי הגמילה מניקוטין, כגון סיגריות אלקטרוניות, מדבקות, מסטיקים או תרסיסים.

מהו אימון אישי להפסקת עישון ומדוע הוא כה מוצלח?

כשאדם באמת רוצה להפסיק לעשן, מאמן אישי יכול להגביר באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה. גישת האימון האישי מספקת תהליכים עדכניים, יעילים ביותר וחזקים אך בגישה מעודנת, המסייעים למתאמן להפסיק לעשן. במילים אחרות, אימון אישי, מבחינת המבנה והשיטה, מוביל לטיפול המהיר והיעיל ביותר. שימוש מתקדם בגישה קוגניטיבית, בשילוב היפנוזה ו-NLP, מאפשר הגעה מהירה ללב בעיית העישון.

גישה זו מיועדת במיוחד למתאמנים שהשקיעו שנים בניסיונות הפסקת עישון, אך ללא הצלחה. תהליך האימון מעודד את המתאמן להאמין שהוא יכול להיגמל מעישון, ומקנה לו את הביטחון שאם יתקל בקשיים במהלך השבוע הראשון, המאמן יהיה שם על מנת לסייע לו.

מטרות תהליך האימון

מאמן אישי מבין מה נדרש מאדם המעוניין להפסיק לעשן, יש לו את הכלים לסייע, והוא מספק מספר תובנות לגבי האופן בו המתאמן יכול להתמודד עם תהליך הגמילה. מטרת תהליך האימון האישי היא לקדם שינוי התנהגותי חיובי.

התהליך מתחיל עם בניית מודעות להבנת הסיבה בגללה המתאמן מעוניין להפסיק לעשן, וממשיך באמצעות טיפול בהתנהגויות ומחסומים פרטניים שלו. המתאמן עשוי להתמודד עם מעשנים אחרים בחייו, או עם בעיות ביחסים כתוצאה מהפסקת העישון שלו.

המאמן מסייע לו להתמודד עם בעיות אלו, לא משנה כמה הן גדולות או קטנות. הוא מסייע למתאמן לדבוק בתהליך הגמילה, להפנים את יתרונות הפסקת העישון ולהבין שהיתרונות משמעותיים בהרבה מכל בעיה המלווה את התהליך, שעימה ניתן להתמודד בהצלחה.

מהלך מפגש אימון

הצעד הראשון אותו מבצע המאמן הוא לכוון את המתאמן להבנת המתרחש בחייו. גישה זו מאפשרת למתאמן להיות פתוח ולבסס מערכת יחסים עם המאמן. המפגש הראשון מתחיל עם חיזוק המתאמן על החלטתו לנקוט בצעד כה משמעותי.

בשלב הבא, המאמן מבקש את המתאמן לתאר יום טיפוסי בעולמו של מעשן, כך שהמתאמן מגלה עד כמה באמת הוא מעשן, מה עבד עבורו בעבר, ומה לא עבד. המאמן מתאים את עצמו למצבו הנפשי של המתאמן. בנקודה זו, ניתן להרכיב תכנית גמילה אישית, המשתנה מאדם לאדם, ומאפשרת השגת תוצאות חיוביות, ללא התעכבות על ההיבטים השליליים והמכשולים.

עד המפגש השני, המתאמן מתבקש לנסות להפחית את כמויות העישון שלו בהדרגה, ובמהלך המפגש הוא מתקשר את הקשיים בהם נתקל ומקבל תשובות לשאלותיו. המאמן והמתאמן בודקים גירויים אישיים המפעילים את הצורך בעישון, וכיצד ניתן להימנע מהם.

יתרונות אימון אישי להפסקת עישון

בתהליך האימון, המאמן חוקר את הסיבות האישיות הניצבות מאחורי הרגל העישון, ומלמד את המתאמן שיטות קוגניטיביות התנהגותיות שימושיות המסייעות לו להיגמל.

יתרונות התמודדות עם גמילה מעישון בליווי מאמן אישי כוללים:

  • שילוב ייחודי של גישות מתקדמות מותאמות אישית.
  • מעבר מזהות אישית של אדם מעשן, לזהות נפשית בריאה של אדם שאינו מעשן.
  • למידת שיטות חזקות להתמודדות עם מצבי לחץ.
  • למידת שיטות לחיסול התשוקה לעישון.
  • למידת האופן בו ניתן להימנע מעלייה במשקל שאינה רצויה.

ראו גם:

אימון אישי להפסקת עישון

מחקר מצא: עישון עלול להגביר את הסיכוי לדיכאון

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!