גמילה מסוכרים וגלוטן

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גמילה מסוכרים וגלוטןגלוטן הוא סוג של חלבון שנמצא בדגנים כמו שעורה, חיטה, שיבולת שועל, שיפון וכוסמין (דגן שמכיל כמות גדולה של מינרלים, של סיבים תזונתיים ושל ויטמינים). הגלוטן הוא החלבון העיקרי שנמצא בתוך גרגר החיטה ורכיביו השונים מהווים כ- 90% מהחלבון באותו גרגר עצמו.

ישנם דגנים אשר אינם מכילים גלוטן כמו אורז, תירס, כוסמת, בר, קינואה, דוחן, זרעי חמניות וסויה. גלוטן מסייע בהפיכתו של בצק הלחם לאלסטי והוא שומר על הבועות אשר נוצרות בתהליך תסיסת הבצק, עד שהלחם תופח עוד לפני שנאפה.

בקרב אוכלוסיית העולם המערבי יש אחוז אחד של אנשים אשר סובלים ממחלת הצליאק שמונעת מהגוף לעכל את הגלוטן. חולי צליאק חייבים לצרוך מוצרי מזון בלי גלוטן כלל, אפילו לא כמויות מזעריות ביותר, מתוך חשש לסימפטומים שעלולים להוות סכנה לחייהם.

סוכר וגלוטן – מה הם גורמים לגוף?

גוף האדם זקוק לחומרים שונים על מנת לפעול ולתפקד בצורה תקינה ובריאה. חלקם של החומרים אשר נכנסים לגוף תומכים ועוזרים לו, וחלק אחר של החומרים אשר נכנסים לגוף מפריע לעבודתה הסדירה והתקינה של מערכת העיכול. ככל שאנשים צורכים סוכר וקמח ברמה גבוהה, כך הגוף יוצר חומרים עם ערך תזונתי נמוך יותר ועם ערך התמכרותי גבוה יותר.

מוח אשר ניזון מסוכרים מקבל תחושות של אופוריה ושל שמחה, ויחד עם זאת הגוף צריך לפרק את הסוכרים ולייצר אינסולין. נפילתה של רמת הסוכר בגוף גורמת לו לחזור אל התחושה של המתח ושל העצב בה היה נתון קודם לצריכת הסוכרים, והוא שב לחפש אחרי דברי מתיקה או אחרי מזון העשוי מבצק. זהו למעשה מעגל קסמים שלא מסתיים.

גמילה מסוכרים וגלוטן

בשנים האחרונות המגמה של גמילה מסוכרים וגלוטן הופכת להיות מקובלת יותר ויותר בקרב בני האדם. טיפולי הגמילה השונים נעשים באמצעות סוגים מגוונים של דיאטות הרזיה. אנשים אשר עוברים תהליך של גמילה מסוכרים וגלוטן יכולים להעשיר את מגוון המזונות אותם הם צורכים ולאכול מזון בריא יותר ואיכותי יותר משנהגו לאכול קודם לכן.

גמילה מסוכרים וגלוטן גורמת להתרחשות של דברים חיוביים בגוף ובנפש כגון עליה במצב הרוח, ירידה במשקל, תחושת ערנות, יכולת גבוהה של ריכוז, הרגשה של קלילות אשר נובעת מעיכול בריא יותר של מזון ותחושות אנרגטיות במהלך היום יום.

מכון גמילה

מספר מכוני גמילה מתמחים בנושא של גמילה מסוכרים וגלוטן. אנשים אשר מגיעים לטיפול במכון הגמילה, עוברים אותה בהצלחה רבה, יורדים במשקל גופם ומצליחים לשמור על אורח חיים בריא. הדיאטות השונות אשר מפחיתות את הסוכר ואת הגלוטן או מורידות אותם לגמרי מהתפריט היומי, נותנות מענה אך ורק לתסמינים של ההשמנה ולא מטפלות בגורמי ההשמנה עצמם.

ניתן לקבל טיפול בשיטות אנרגטיות ייחודיות- טיפול זה מצליח להוריד את הדחף של המטופלים לצריכת סוכר וגלוטן, עד כדי כך שהם מצליחים להיגמל ממתוקים ויוצאים ממכון הגמילה עם תחושת אדישות לאכילת דברי מתיקה ודברי מאפה. מספר ימים לאחר סיום הטיפול לצורך גמילה מסוכרים וגלוטן, המטופלים מרגישים הרבה יותר ערניים ומרוכזים, מצב רוחם משתפר, הם זקוקים לפחות שעות של שינה והתחושה הכללית משתפרת.

במידה שמתגלה צורך לעבור עוד טיפולים במהלך השנה הראשונה מתום הטיפול הראשון, ניתן לקבל במקרים מסויימים טיפולים נוספים. בנוסף, קיים מערך תמיכה וליווי למטופלים בתקופה הראשונה של ההתמודדות עם החסרים בסוכרים ובגלוטן וכן צוות של יועצי תזונה עבור המטופלים ומופעל מרכז לניקוי רעלים.

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
053-3562947
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!