מוסדות גמילה מהימורים

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מוסדות גמילה מהימוריםאתם או אחד הקרובים שלכם סובלים מהתמכרות להימורים? מוסדות גמילה מהימורים מציעים תהליך גמילה יעיל בו יסייעו למכור להיגמל מהימורים, יעניקו לו כלים שונים להתמודדות עם ההתמכרות וישנו את דפוס החשיבה שלו. במאמר הבא נסביר כיצד לבחור מוסדות גמילה מהימורים ואילו אלמנטים חשוב לקחת בחשבון בבחירה. 

 

מוסדות גמילה מהימורים- כיצד נבחר?

קיימים מוסדות שונים לגמילה מהימורים, אז כיצד נבחר את המוסד הטוב ביותר והמתאים לנו ביותר? ריכזנו לכם מספר טיפים לבחירת מוסדות גמילה מהימורים. 

  • מקצועיות

אחד האלמנטים החשובים בבחירת מוסדות גמילה מהימורים הוא המקצועיות של המוסד. לא כל אחד מבין לעומק את בעיות ההתמכרות של המגיעים לגמילה. ישנם בעלי מקצוע שפתחו מוסדות גמילה מתוך הרצון לסייע אך לא תמיד יודעים כיצד לעשות זאת טוב. חשוב לברר מי מנהל את מוסד הגמילה ומה ההכשרה שלהם בתחום הגמילה מהתמכרויות. ההתמכרות להימורים נחשבת להתמכרות קשה ומורכבת שמשפיעה על כל תחומי חייו של המכור. ישנם מרכזים שונים עם מנהלים שונים ואווירה שונה שתתאים לאנשים שונים. לכן, ההמלצה היא לברר מה ההסמכה המקצועית של מנהלי המרכז, הדמויות הטיפוליות בו, תעודות מקצוע של הפסיכיאטר, הפסיכולוגים והעובדים הסוציאליים, על מנת שתוכלו לבחור נכון. 

  • מומחיות

כמו בתחום הרפואה, בו יש מומחים לבעיות שונות כמו מומחה אף אוזן גרון או מומחה לב כך גם בעולם ההתמכרויות. כמו שלא תגיעו לרופא לב לטיפול בבעיה בעין, כך יש להבדיל בין המטפלים והפסיכיאטרים השונים. יש רופאים פסיכיאטרים שהוכשר לטיפול בהתמכרויות. כך גם לגבי עובדים סוציאליים ופסיכולוגים שהוכשרו לטפל במכורים. לכן, חשוב לבחור באנשי צוות שרכשו מיומנות לטיפול במכורים ולייעוץ לבני משפחתם. חשוב לבחור את אנשי המקצוע הנכונים ולוודא כי מוסד הגמילה מעסיק כאלה. 

  • אווירה

מה האווירה במוסד הגמילה? נראה כמו אלמנט שולי ולא בעל חשיבות רבה, אך למעשה מדובר באלמנט חשוב מאוד עם ערך רב. גמילה מהימורים היא גמילה אינטנסיבית שמצריכה מהנגמל שיתוף פעולה והירתמות. קיימים מוסדות גמילה שונים עם אווירות שונות. יכולים להיות מוסדות גמילה גדולים שמכילים עשרות מטופלים, מוסדות שנמצאים במבנים רפואיים או ציבוריים ישנים ולא נעימים לשהייה או מוסדות גמילה קטנים ואינטימיים. לבסוף כל אחד יבחר מה שמתאים לו יותר. ההמלצה שלנו היא לבחור במוסדות גמילה הקטנים והאינטימיים בהם שוררת אווירה משפחתית.

על מנת להרגיש את האווירה במוסד הגמילה מספיק להיכנס אליו. יש מוסדות גמילה בהם חשים באווירה מנוכרת ומרוחקת ובדיירים שמפחדים לשתף ולחשוף מה עובדים. לעומת זאת יש מוסדות גמילה פתוחים, נעימים, בהם ניתן לשוטט ולדבר עם הדיירים על מנת לקבל תשובות. חשוב להקדיש זמן ומחשבה לאווירה במקום. 

  • תכני הטיפול

טיפ נוסף הוא לבחון את תכני הטיפול במוסד הגמילה. לא בכל מוסד גמילה מועברים תכני טיפול זהים ולכן שווה לבדוק זאת. בסופו של דבר תכני הטיפול הם בעלי משקל רב שכן הם יהיו אחראיים להצלחת הגמילה. לכן, כאשר אתם בוחנים מוסדות גמילה מהימורים בררו מה סדר היום של המקום, כמה שעות מוקדשות לטיפול קבוצתי, כמה שעות מוקדשות לטיפול אישי, מה טכניקות הטיפול במוסד ועוד. 

כמו כן, חשוב לבדוק האם במוסד הגמילה יש גישה חופשית לאינטרנט במחשבים או בטלפונים ניידים. ניתן להמר גם דרך משחקים ואפליקציות באינטרנט ולכן חשוב שהגישה לאמצעים אלה תתאפשר רק בשעות מדודות שמתאימות למהלך הטיפול. לכן, בררו עם מוסד הגמילה מה הגישה שלהם בנוגע לאמצעים אלה והאם היא מתאימה לשאיפה שלכם בנוגע לתהליך הגמילה הצפוי. 

  • מחיר

אחד הגורמים שמשפיעים על ההחלטה היכן לבצע גמילה מהימורים הוא המחיר. קיימים מרכזי גמילה שונים עם מחירים שונים והמחיר יכול להשפיע על מרכז הגמילה בו נבחר. 

קשה לענות באופן חד משמעי על המחיר, כיוון שתלוי בגורמים שונים כמו האם אתם מעוניינים בגמילה במקום סגור, מה משך הגמילה ועוד. ההמלצה שלנו היא לבחור במרכז גמילה מקצועי, עם מטפלים מקצועיים ולא להתחשב במחיר בצורה חד משמעית. 

כולנו מכירים אנשים שניסו לחסוך במחיר ולבסוף שילמו מחיר כפול על מנת לתקן את הבעיה שנוצרה. אם הייתם רוצים לבצע השתלת שיניים או לשקם את הפה, כנראה שהייתם בודקים בראש ובראשונה כמה המקום מקצועי וכמה המטפלים מומלצים. לכן, ההמלצה שלנו היא לדבר עם מרכזי הגמילה השונים ולבחור במרכז הגמילה המקצועי והטוב ביותר. 

 

מהי התמכרות להימוריםמוסדות גמילה מהימורים- מהי התמכרות להימורים?

התמכרות להימורים נחשבת להתמכרות קשה מאוד, הרסנית ומורכבת מאוד. להתמכרות להימורים יש השפעה הרסנית מאוד על חייו של המכור, גם אם אינה משפיעה על בריאות הגוף שלו. בדרך כלל התמכרות להימורים תשפיע על הסובבים של המכור, כולל המשפחה, החברים, מקום עבודתו ומערכות היחסים בחייו. 

ההתמכרות להימורים כוללת ריגוש ופעמים רבות, למכורים קשה להיגמל מאחר שהם מוצאים בפעולה נחמה וריגוש. לא תמיד המכורים להימורים יצליחו להודות שהם מכורים ופעמים רבות ייקח זמן רב עד שהמכור ישים לב שהפעולות שלו פוגעות בסובבים אותו. רק לאחר שהמכור יבין שהוא פוגע בסביבה שלו הוא יחפש את העזרה ויפנה לגמילה מהימורים. 

מוסדות גמילה מהימורים- למה זה ממכר?

הימורים הם למעשה מוכנות של אדם לקחת סיכונים ברמות שונות. בדרך כלל המוכנות לקחת את הסיכון נובעת מהתקווה שיהיה תגמול גדול. המהמר מונע מהשאיפה להפיק רווח גדול בזמן קצר וללא מאמץ רב. כמו כן, ההימורים מביאים איתם התרגשות רבה. במוח מופרש דופמין שאחראי על תחושת ההנאה, הסיפוק והתרוממות הרוח. במהלך ההימור מופרש דופמין שהוא גם הגורם המרכזי להתמכרויות רבות. כך לבסוף מכורים רבים מאבדים את הכל ולפעמים עובר זמן רב עם שהמכור מרגיש שהגיע הזמן להיגמל. 

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!