הלוואה חוץ בנקאיות – מדוע היא משתלמת יותר מהלוואה בנקאית?

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עד לפני שנים לא רבות, בעלי עסקים, בעלי מקצוע ואנשים פרטיים אשר היו זקוקים להלוואות, היו יכולים לפנות בעיקר לבנק שלהם בשביל להגיש בקשה, בתקווה שהוא ייענה ויהיה מוכן לספק להם את הסכום המבוקש.

על אף שהבנקים הם גורם פיננסי מאוד יציב, היה טמון בכך קושי רב, שכן הבנקים לא מיהרו לתת הלוואות לכל מי שביקש והציבו תנאים מאוד קשים. מה עוד שהרבה פעמים ככל שהלקוח היה "קשה" יותר, קרי היכולות הכלכליות שלו היו פחות טובות, מה שכמובן חייב אותו להשתמש בהלוואות משמעותיות יותר, הבנק הערים עליו הרבה יותר קשיים ולא היה מוכן להלוות לו כסף בקלות.

היום, בזכות גופים חוץ בנקאיים ישנן הרבה יותר אפשרויות עבור כל גורם הזקוק להלוואה.
הלוואה חוץ בנקאיות היא כלי שיכול לשרת כל מי שזקוק לכסף באופן מיידי, בסכומים שונים, בין אם זה אלפי שקלים ובין אם זה עשרות אלפי שקלים.

הלוואה חוץ בנקאיות זו הלוואה הניתנת על ידי גורמים שאינם קשורים לבנקים באופן ישיר או בכלל. דוגמא, חברות אשראי. מי שמחזיק ברשותו כרטיס אשראי, יכול להשתמש באופציה שהחברה מספקת לו, לקבל הלוואה בתנאים שונים. הרבה פעמים התנאים יהיו הרבה יותר טובים מאשר אצל בנקים.

מדוע הלוואה חוץ בנקאיות משתלמת יותר?

ישנם מספר הסברים מדוע עדיף לקחת הלוואה חוץ בנקאיות ולא הלוואה דרך הבנק.

ראשית, גופים חוץ בנקאיים לא מציבים תנאים קשיחים כמו בנקים. הם מציבים דרישות הרבה יותר גמישות ללקוח, כאשר התנאים של הלוואה יכולים להיות קשוחים יותר, אך האפשרות לבקש הלוואה ולקבל אותה, היא הרבה יותר נוחה.

שנית, לקוח שפונה לגוף חוץ בנקאי בבקשה לקבל הלוואה, לא נמדד על פי מצב חשבון הבנק שלו, אלא על פי אופי ההתנהלות שלו מול אותו גורם. למשל, אם יש לנו חשבון והמצב שלו לא היה מאפשר לנו לקבל הלוואה בבנק, אז שחברת האשראי לא בהכרח בודקת זאת, אלא היא בודקת את אופי הקשר שלנו מול החברה והאם אנחנו עומדים בתנאים שהיא מציבה בפנינו. במידה וכן, אז נקבל את ההלוואה.

שלישית, היכולת להגיש בקשה להלוואה ולקבל אותה דרך גורם חוץ בנקאי, היא הרבה יותר מהירה, אנחנו יכולים להגיש בקשה באינטרנט ולקבל את הכסף באופן מיידי. כך אנחנו לא צריכים להמתין זמן רב ויכולים לעשות שימוש בכסף ללא המתנה.

מתי נשתמש באופציה זו?

הלוואה חוץ בנקאיות יכולה לשרת אותנו בדרכים שונות, החל מתשלום עבור שיפוץ דירה, רכישת רכב, ארגון אירוע או כל דבר אחר, לצרכים פרטיים או עסקיים.

לפני שמגישים בקשה להלוואה כזו, יהיה נכון, לבדוק את היכולות הכלכליות, הצרכים הכספיים, וכמובן את תנאי ההלוואה, בשביל להגיש בקשה על הסכום הרלוונטי בתנאים האופטימאליים ביותר.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

הלוואה

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!