הלבנת שיניים למעשנים – מה נעשה בפועל

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הלבנת שיניים למעשנים – כל השיטות

החיוך שלנו אומר כל כך הרבה עלינו. חיוך לבן ומבריק משאיר רושם ראשוני נהדר ומכאן שכשהשיניים שלנו נקיות הביטחון העצמי שלנו עולה. הלבנת שיניים למעשנים באה לתת מענה לאלו אשר מעשנים, בהווה או בעבר ושסובלים מכתמים, ליצור לעצמנו חיוך של שיניים לבנות.

הלבנת שיניים יכולה להתבצע במספר שיטות כאשר מראש חשוב לדעת כי לכל אחת יתרונות וחסרונות. הבחירה באחת מהן צריכה להתקבל בהתאם למטרות האישיות ולאחר המלצה רפואית. ישנן שיטות אשר מאפשרות ליהנות מהתוצאות לאורך זמן רב ואחרות פחות. בכתבה זו נבחן את השיטות השונות.

מדוע יש צורך בתהליך הלבנת שיניים למעשנים

נתחיל מכך שלאורך השנים השיניים שלנו נפגעות ומאבדות את הברק שלהן. זה קורה אצל כולם אך אצל מעשנים השיניים מאופיינות בכתמים צהבהבים וחומים. הניקוטין הקיים בסיגריות אינו נראה לעין אך כשהוא בא במגעה עם חמצן מתחילה ריאקציה שמובילה להתחמצנות ומכאן לצבע החום. מעשנים מצמידים באופן טבעי את הסיגריה לשיניים ולכן אותו ניקוטין משפיע על השיניים.

כדאי לדעת כי לא רק מעשנים סובלים מכתמים אלא גם אנשים שלועסים טבק אשר מכיל גם טאנינים חומים כהים שמשאירים סימנים. השיניים שלנו עשויות שכבות כששכבת האמייל מכילה נקבוביות זעירות וסדקים דקים, מה שמוביל לכך שכל החומרים המזיקים עלולים לחדור פנימה ולהוביל להכתמה עמוקה של השיניים. את הכתמים העמוקים הללו אי אפשר לנקות רק בעזרת מברשת שיניים (שחשובה מאד כמובן) אלא יש צורך בביצוע הלבנת שיניים למעשנים.

ניקוי שיניים

שיטה אחת אשר יכולה להביא תוצאות היא ניקוי שיניים. למעשה מדובר בפעולה שמתבצעת גם בקרב אנשים שלא מעשנים אך היא יכולה לעזור בהורדת כתמי עישון. הניקוי עוזר בהסרת כתמים והורדת האבנית ויש לבצע אותו אחת לתקופה של חצי שנה עד שנתיים, תלוי במצב השיניים.

חשוב לדעת כי כל טיפול שיניים וכך גם ניקוי, יתבצע בהתאם למצב של המטופל ולכן בעוד שאחדים יוכלו לעשות את הניקוי אחת לשנתיים, אחרים יצטרכו לעבור את הטיפול כל שנה. הניקוי עצמו מומלץ לא רק לאנשים מעשנים ומעבר ליתרון האסתטי שלו הוא עוזר לשמור על חלל הפה.

ציפוי חרסינה לשיניים

שיטה אשר יכולה להיות יעילה מאד להשגת שיניים לבנות היא ציפוי חרסינה. שיטה זו יעילה לאלו שרוצים להשיג תוצאות מרשימות, כאלו שניקוי השיניים לא עוזר להם וכאלו שמעוניינים בטיפול ארוך טווח. בשיטה זו יוצרים למעשה ציפוי חרסינה לשיניים ובכך אפשר לשלוט בגוון שלהם.

החיסרון הגדול של טיפול זה מתבטא במחיר אשר נחשב יקר משמעותית לעומת ניקוי שיניים. כמו כן, מדובר בטיפול ארוך יותר מהניקוי כשבמהלכו נדרש אלחוש. עם זאת, מדובר בתהליך הלבנת שיניים למעשנים שמביאה תוצאות מעולות.

עוד לפני שאפשר להתחיל בתהליך הלבנת השיניים כדאי להבין במה מדובר. רצוי להיפגש במרפאת השיניים, לשמוע על הטיפולים, לבצע בדיקה כללית של חלל הפה ואז להחליט כיצד לפעול. היום ישנם טיפולים מתקדמים כשחלקם מתבצעים רק במרפאה וחלקם משלבים בין טיפול מרפאה וטיפול ביתי. ברגע שמתקבלת ההחלטה להתחיל את הטיפול חשוב מאד להבין כמה זמן הוא אורך ולהיות מוכנים לבצע את הטיפול במלואו.

לצד בחירת הטיפול הנכון חשוב מאד גם לבחור את מרפאת השיניים הנכונה. פרמון קליניק מעמידים לרשות המטופלים צוות מקצועי באווירת טיפולים נינוחה. אנו עומדים לרשות מטופלינו עם מגוון רחב של טיפולי שיניים וטיפולים אסתטיים. רוצים ליהנות מחיוך לבן וביטחון עצמי? זה הזמן ליצור קשר.

הלבנת שיניים

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!