גירושין מגבר מכור (להימורים, לסמים, לשתייה וכו')

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הליך גירושין מבן זוג מכור הוא תהליך מאתגר ומורכב הן בהיבט הנפשי והן בהיבט המשפטי. חיוני להבין את ההיבטים המשפטיים ולפנות לעזרה מקצועית כדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר האפשרית עבור כל הצדדים המעורבים.

מאמר זה ידון בעילות הגירושין הקשורות להתמכרות, בקשיים הניצבים בפני בן הזוג המכור המסרב לתת גט, ובצעדים הנדרשים שיש לנקוט על מנת להתנהל כראוי במצב מורכב זה.

למאמרים נוספים בנושא גירושין לחץ כאן.

 

האם התמכרות מהווה עילה לגירושין?

כאשר מדובר בגירושין, התמכרות יכולה להיות גורם משמעותי התורם להתמוטטות הנישואין. סוגי התמכרויות שונים, כגון: שימוש בסמים וההשפעה של ההתמכרות על חיי הנישואין, יכולים להיחשב כעילה לגירושין. התמכרות עלולה להוביל לחוסר יציבות כלכלית, סערה רגשית, אלימות והזנחה של האחריות הזוגית. יתר על כן, מצבם של בן הזוג והילדים המשותפים עלול להיות בסיכון בשל התנהגותו של בן הזוג המכור. 

במקרים מסוימים, מעשיו של בן הזוג המכור עשויים להיחשב כעילה לגירושין, ולהשפיע באופן פוטנציאלי על החלטות הקשורות למשמורת ילדים, מזונות, וחלוקת רכוש.

 

מה עושים כאשר בן הזוג המכור מסרב לתת גט?

עבור זוגות מתגרשים קבלת גט, עשויה להיות נחוצה. עם זאת, קשיים יכולים להתעורר כאשר בן הזוג המכור מסרב לתת גט, ובכך למעשה מונע מבן הזוג שאינו מכור להמשיך בחייו, לפתוח דף חדש, ואף להינשא שוב.

 

איך להתגרש מגבר מכור?

כדי להתגרש מגבר מכור, על בן הזוג שאינו מכור לנקוט במספר צעדים על מנת להבטיח תוצאה חיובית. ראשית, חשוב לאסוף ראיות להתנהגותו של בן הזוג המכור, שכן הדבר יכול לסייע בבניית תיק חזק במהלך הליכי הגירושין בבית המשפט. המסמכים עשויים לכלול רשומות רפואיות, דוחות כספיים ועדויות על התנהלותו של בן הזוג המכור.

שנית, על בן הזוג שאינו מכור לנקוט באמצעים כדי להגן על נכסיו, שכן בן הזוג המכור עלול לנסות לרוקן את כספי הנישואין כדי לתדלק את התמכרותו. זה עשוי להיות כרוך בהקמת חשבונות בנק נפרדים, מכירת רכוש יקר וכו'.

שלישית, בן הזוג שאינו מכור חייב לשים בראש סדר העדיפויות את ביטחונו האישי ואת ביטחונם של הילדים המשותפים. אם בן הזוג המכור מפגין התנהגות אלימה או מאיימת, ייתכן שיהיה צורך להוציא צו הרחקה או לבקש משמורת זמנית על הילדים.

 

טיפים להתמודדות עם גירושין מגבר מכור

  • קבלו תמיכה: חשוב לקבל תמיכה מאנשים קרובים.
  • התמקדו בעצמכן: זה הזמן שלכן לטפל בעצמכן ולהשקיע בעצמכן.
  • אל תתביישו לבקש עזרה: אם אתן מתקשות להתמודד, אל תתביישו לבקש עזרה מקצועית.

 

גופים המעניקים תמיכה בהליך גירושין מגבר מכור

  • העמותה למלחמה בהתמכרויות: אתר האינטרנט של העמותה מציע מידע ותמיכה לנשים המתמודדות עם התמכרות של בן זוגן.
  • קו סיוע לנשים מוכות: קו הסיוע מספק תמיכה ועזרה לנשים שנמצאות בזוגיות אלימה.
  • המשרד לשירותים חברתיים: המשרד לשירותים חברתיים מציע סיוע משפטי לנשים המתמודדות עם גירושין.

 

חשיבות הפנייה לעורך דין בתיקי גירושין בהם מעורב בן זוג מכור

בכל תיק גירושין, חשוב לפנות לייעוץ משפטי מעורך דין לענייני משפחה בעל ידע ומיומנות בתיקי גירושין. הדבר נכון במיוחד כאשר מתגרשים מבן זוג מכור, שכן ההליך המשפטי יכול להיות מורכב ומאתגר במיוחד. עורך הדין שימור על זכויות הלקוח וילחם על ההצלחה בתיק

 

סיכום

גירושין מגבר מכור הוא תהליך מורכב ומאתגר הדורש הבנה מעמיקה של ההיבטים המשפטיים וליווי משפטי של עורך דין לענייני משפחה. על ידי בחינת עילות הגירושין הקשורות להתמכרות, התמודדות עם האתגרים הקשורים לגירושין, ונקיטת הצעדים הדרושים, ניתן לצלוח את ההליך ולעלות את סיכויי ההצלחה בתיק באופן משמעותי.

גבר מכור

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!