אורולוג מומחה פרטי – לרגעים בחיים שצריך מומחה!

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

זו לא איזו שפעת חולפת, או אפילו כאב ראש שהתחיל להציק פתאום. כשצריך לטפל בדברים מורכבים בגוף שלנו, בתהליכים כרוניים שיש להם לעיתים השפעה מכרעת, חשוב להיעזר במומחים. בכל הנוגע לאורולוגיה, אין הרבה מקום לגמישות. הבעיות דורשות פתרונות מדויקים ומתוחכמים, ולעיתים התערבות כירורגית מוקדמת, בהתמקדות באזורים היותר רגישים של הגוף. אורולוג מומחה פרטי זה האדם אליו פונים כאשר יש חשש לבעיה אורולוגית.

כמו בכל תחום בעולם הרפואה בישראל, גם בתחום האורולוגיה תמצאו מגוון התמחויות ותתי-התמחויות, והרבה מאוד שמות. כאשר אתם ניגשים למלאכת בחירת האורולוג הפרטי שלכם, וודאו כי הוא אכן אורולוג מומחה, והאדם הנכון למשימה.

מה עושים אורולוגים מומחים?

  • הידרוצלה – הצטברות של נוזלים בשק האשכים, הגורמת למראה תפוח ומוגדל של שק האשכים, לרוב לא תוביל לנזק משמעותי. ובכל זאת, היא מהווה הפרעה אסתטית, ועם הזמן, כאשר ההצטברות גדלה והנפיחות באשכים גדלה, הרי שמדובר במצב שיכול להפריע בתפקוד היומיומי, בפעילות השוטפת, ובקיום יחסי מין.
  • בקע מפשעתי (קילה) – הבקע המפשעתי הוא תופעה נפוצה למדי, אשר לרוב לא עושה נזק רב, אבל בהחלט יכולה לגרום לכאב, ומתוך כך למגבלת תנועה. ישנן סיבות שונות להיווצרות ה"קילה", בצעירים ובמבוגרים כאחד, וניתוח הוא בהחלט הדרך הפשוטה והיעילה לטפל בו.
  • כריתת אשך – כאשר ישנו חשש לגידול סרטני באשך, מצב שעלול להוביל לסיבוכים רבים ואף למוות, הרי שהצורך בכריתת אשך נהיה עניין של חיים ומוות. זה נכון גם במצבי תסביב אשך, ולעיתים פשוט אין דרך להימנע מההליך, שיש לבצע רק אצל מומחה לאורולוגיה.

מומחים לאורולוגיה – גם לילדים!

לא רק מבוגרים סובלים מבעיות אורולוגיות. ישנן בעיות אשר מופיעות כבר בגיל צעיר מאוד, ואפילו עם הלידה ובסמוך אליה. דוגמה לכך היא ההיפוספדיאס, מצב בו פתח השופכה ממוקם במיקום נמוך מדי על הפין, ולא בקצהו. מצב זה עלול להוביל לכאבים, לדחיפות במתן שתן, וכמובן לפגם אסתטי על כל השלכותיו הרגשיות. במצבים של היפוספדיאס מומלץ לטפל בטווח של עד גיל 6 חודשים, שכן הריפוי יהיה מהיר יותר, וניתן לחסוך מהילד את הזיכרון של האירוע.

האשך הטמיר הוא עוד בעיה אורולוגית שבעקבותיה יש לפנות לטיפול אצל אורולוג מומחה פרטי. אשך טמיר אומר שאחד או שניים (לרוב רק אחד) מהאשכים לא ירדו מטה מחלל הבטן, ובעצם "נתקעו" בדרך למיקומם הסופי, שהוא כמובן שק האשכים.

למרות שעד היום לא ידועה במאת האחוזים הסיבה (או הסיבות) לתופעת האשך הטמיר, הרי שהטיפול ידוע בהחלט. הטיפול הוא הליך כירורגי הנחשב מהבטוחים בעולם. חשוב לציין שהסיבות העיקריות לטיפול באשך הטמיר הן החשש לפגיעה בפוריות והעובדה שקל יותר לאבחן סרטן אשכים כאשר האשך במקומו בשק האשכים ולא חבוי במעלה הגוף.

התמכרות היא לא משחק! בחרו נכון – גמילה מהתמכרויות!

המרכז לגמילה מהתמכרויות

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום ההתמכרויות, כל מה שרציתם לדעת על התמכרויות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!